Creșterea gradului de internaționalizare prin măsuri specifice de promovare online și offline în cadrul U.M.F. „Grigore T. Popa” Iași” este unul dintre proiectele noi proaspăt câștigate de către universitate în cadrul Fondului de Dezvoltare Instituțional (FDI) 2016.

Conform proiectului, creșterea vizibilitatii online a UMF Iași se va realiza prin conceperea și postarea pe site-ul universitătii a unui ghid informativ intitulat “De ce să aleg să studiez la UMF Iași?”. Ghidul va arăta avantajele opțiunii de a studia la UMF Iași: oferta didactica, costul estimativ suportat de studentul străin care vine să studieze în Iași – taxe studii, cazare, masa, transport, divertisment local, evenimente locale cu profil medical etc.

“Un astfel de ghid ar trebui să conțină informații ca prețurile apartamentelor, unde poți mânca decent, harta universității, unde se află biblioteca, ce poți vizita în Iași… Cred că este o idee foarte bună pentru că prima dată când am ajuns aici, la universitate, toți ne-am simțit pierduți în spațiu, așa că dacă s-ar realiza un ghid atât în franceză, cât și în engleză, ar fi grozav!”, crede Amata Thongphetsavong Gautam, student în anul III la Medicină Generală, seria franceză.

În afara promovării online, pe site-ul propriu și pe portalurile studențești, universitatea va tipări peste 3000 de materiale informative, cu informații cât mai cuprinzătoare despre ce implică viața de student la Universitatea de Medicină și Farmacie ”Grigore T. Popa” din Iași. Materialele informative si de prezentare vor distribuite la unul dintre cele mai mari târguri de educație din lume – “International Educational South Easth Asia, desfășurat în perioada 8 – 10 noiembrie 2016, la Seoul și la Hong-Kong, dar și la alte evenimente de acest tip, prin intermediul ambasadelor române.

Promovarea ofertei educaționale pe piața externă are drept scop mărirea numărului de candidați străini cu 2% care, automat, va genera și și o creștere a calității studenților.

La implementarea proiectului, universitatea va avea o contribuție de 150.000 lei, suma neramburasbilă solicitată fiind de 93.200 lei. Activitățile implementate vor fi replicate din bugetul propriu al UMF Iași. Astfel, materialele informative realizate prin proiect vor fi în continuare tipărite și distribuite atât la târgurile similare de profil interne și internaționale, cât și studenților străini participanți la examenul de admitere. Pagina web a universității va urma un proces de actualizare și îmbunătățire continuu cu informații utile studenților străini, cu privire la programul de studiu și la participarea la mobilități internaționale.