Clic pentru a deschide afișul evenimentului

Miercuri, 12 decembrie 2018, ora 14.00, în Aula “George Emil Palade” va avea loc conferința de final a proiectului “Start-up-farm-med – Dezvoltarea abilităților antreprenoriale și promovarea culturii antreprenoriale în rândul studenților și absolvenților UMF Iași”, la care inivitați speciali sunt Ec. Ioan Nani, Directorul General Antibiotice SA și Prof. Univ. Dr. Viorel Scripcariu, Rectorul Universității de Medicină și Farmacie “Grigore T. Popa” din Iași.

Domnul Ioan Nani, Directorul General Antibiotice SA – companie-model de antreprenoriat în România – va susține conferința “Compania Antibiotice – continuitate și performanță” și va împărtăși audienței din experiența sa din domeniul antreprenoriatului.

Totodată, pentru consolidarea cunoștințelor și abilităților antreprenoriale acumulate pe parcursul proiectului, membrii grupului țintă, absolvenți ai cursului de competențe antreprenoriale, vor primi câte un set de cărți de specialitate. Tot în cadrul evenimentului, participanților la work-shop-urile desfășurate în luna octombrie 2018 li se vor înmâna diplomele de participare iar participanții la stagiile de mentorat vor fi premiați.

Proiectul “Start-up-farm-med – Dezvoltarea abilităților antreprenoriale și promovarea culturii antreprenoriale în rândul studenților și absolvenților UMF Iași” este cofinanțat din Fondul de Dezvoltare Instituțională 2018, Domeniul 4: Înființarea și susținerea activităților societăților antreprenoriale studențești (SAS) din subordinea universităților.

Principalele activităţi desfăşurate în cadrul proiectului “Start-up-farm-med – Dezvoltarea abilităților antreprenoriale și promovarea culturii antreprenoriale în rândul studenților și absolvenților UMF Iași” au constat în desfăşurarea a 4 sesiuni de formare la care au participat un număr de 70 persoane dintre care 61 au promovat examenul de absolvire. Aceste 61 de persoane au redactat un plan de afaceri iar 15 au fost selectate în vederea premierii cu suma de 1000 ron.

Cunoştinţele teoretice şi deprinderile practice au fost îmbunătățite în cadrul a 4 workshop-uri organizate care au avut următoarele tematici:

(1) Fonduri Europene pentru afacerea ta. Prezentare surse de finanţare din fonduri Europene/alte fonduri, pentru 2018-2019: 05-06 octombrie 2018);

(2) Tehnici de comunicare persuasivă în business: 12-13 octombrie 2018;

(3) Marketing și promovare pentru afacerea ta: 19-20 octombrie 2018;

(4) Elemente de scriere a cererilor de finanţare: 26-27 octombrie 2018.

La aceste workshopuri au participat un număr de 80 de persoane.

De asemenea, s-a înființat Sociatatea Antreprenorială Studenţească în cadrul UMF Iași, s-a constituit Comitetul executiv (decizia nr. 505/19.06.2018) și s-a elaborat Regulamentul de organizare și funcționare SAS-UMF Iaşi (hotărâre Senat nr. 17/29.10.2018).

Au fost organizate activități de mentorat la care au participat 15 studenți/absolvenți care au obținut informații privind costurile de funcționare și modul de organizare a unei firme, organizare cash-flow, recrutare și selecție personal, derulare activitate de marketing și promovare, organizare activitate aprovizionare și logistică derulată în cadrul a trei angajatori: SC Antibiotice S.A., Compania Fiterman Pharma și Danke Consulting.

La sfârşitul stagiului de mentorat fiecare participant a redactat un raport, avizat de reprezentatul angajatorului.

Totodată pentru consolidarea cunoștințelor și abilităților antreprenoriale acumulate pe parcursul proiectului, membrii grupului țintă, absolvenți ai cursului de competențe antreprenoriale, au câte un set de 4 cărți de specialitate.